Frukostpepparkakor

 
 
Ända sedan Candygirl/Linda
bloggade om dessa i januari 
2014 så har jag tänkt testa...
 
Och bättre sent än aldrig!
 
Vi var alla överens om 
att det inte var dumt med
dessa tjocka skurna 
peppakakor med lite
smör och ost på.
 
Något vi lär göra 
fler gånger!
 
 
 
 
 
 
Annars så surar jag 
lite, efter fredagens jogg
fick jag ont i halsen/
bröstet IGEN.
 
Bara att ställa in tänkta
simningen både på fredag
och lördag :-( surt, men 
ett måste om jag ska
bli kry.
 
Även simningen i
morgon bitti får anstå,
och känner jag ingen 
förbättring måste jag 
nog ner på VC :-(
 
Det positiva är att jag
med gott samvete 
kan bädda ner mig
och läsa böcker...
 
 



christin säger

"Inget ont som inte har något gott med sig"... visst heter det så och att läsa böcker är hellre ingen dum syssla.
Vi har gått till Tjärnmyra och eldat lite och man ser hur solen försöker på alla vis att titta fram genom molnen. Så jag hoppas att det är mindre moln i morgon och att vi får njuta av solen.

Må så bra!!

Svar: I går var det en underbar dag!!!! Visst blir man lycklig av solen, och elda är aldrig fel, längtar ut för att grilla lite korv och njuta, men i dag biter det lite för mycket i näsan så jag och Eroz njuter i stugvärmen... KRAM!
Therese Bjärstig

2020-02-02 @ 11:52:25
åsa säger

Nu tycker jag Du borde uppsöka Sjukstugan redan i morgon för så där kan Du ju inte ha det... även om Du idag har vilat Dig i form å läst böcker så är det vardag å jobb hela veckan lång å Du måste vara rädd om Dig. Krya på kram.

Svar: Vilar å ser, ingen feber eller något så ja... jag drar på det ;-P
Therese Bjärstig

2020-02-02 @ 21:30:41
Linda/Candygirl säger

Men så gott. Vi har precis ätit upp våra sista. Nu blir det inga nya förrän november...

Surt med halsen. Min hosta är bättre (peppar peppar) och jag har orkat skotta snö så det stått härlig till under helgen. Men träning känns som en bit bort.

2020-02-03 @ 12:47:55
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: