Fylla flera dagar

 
 
 
Bogge fixar sin egen
tårta, för då blir den
som han vill!
 
Vi tjuvstartade firandet
i söndags då farmor,
mormor och morfar 
och gudföräldrarna
grattade Bogge.
 
Men det är först i
morgon han fyller.
 
Dock är jag i Umeå 
på kurs, så firandet på
morgonen får pappan 
i huset fixa, så kommer
jag hem lagom för att
ta med jubilaren ut
för äta önske
middag.
 
Lite trist emellertid
att två av de beställda 
paketen ännu inte 
dykt upp :-(
 
Men ett har iaf 
kommit, och lika så
presenten från 
långtbortimormor.
 
För vad vore en
födelsedag utan
paket i sängen?!
 
 



åsa säger

Känner igen det där med paket som inte kommer... postnord är inte direkt min favorit när det gäller att leverera presenter/julklappar.

Så klart man måste fylla år under flertalet dagar så man hinner bli rejält uppvaktad :)

Grattis till Holger.

kram

2020-02-24 @ 20:45:09
Lena i Wales säger

Grattis i efterskott Bogge!
Av överskriften att döma trodde jag att det handlade om en annan typ av fylla,hi,hi!
Ha det bra!

2020-02-26 @ 09:59:17
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Johanna säger

Hoppas Bogge hade en bra födelsedag! Tårtan ser smarrig ut!

2020-03-01 @ 20:43:38
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: