Lite materiell förnöjsamhet

 
 
Är så himla nöjd 
med de muminmuggar
som jag hämtade ut igår.
 
Vi hade en mugg sedan 
tidigare som är så god
att dricka kaffe ur så jag
komplettetade med sju
muggar till.
 
Idag behövs kaffe då jag
känner mig hurvig efter
morgonens promenad 
med Eroz.
 
Ett kortare artikelmöte
är avklarat och nu ska 
jag krypa under filten och
läsa lite jobbrelaterade
texter av diverse slag.
 
Dagens morot är den
sushi som jag ringt
och förbeställ hos 
Bergmans fisk och vilt.
 
Skönt att inleda helgen 
med något gott och
dessutom slippa tillaga
det själv - vardagslyx!
 
Men först jobb i 
ytterligare några timmar...
 
 
 



åsa säger

Hur får Du hem sushin?
Kommer den till Dorro eller hämtar Du i Villis?

Här blir vi barnfria ikväll ;-)
Elin ska på födelsedagsövernattning.

Jag har oxå köpt muminmuggar :) men bara en till mig å en till Elin :) Elin ska få sin som Alla hjärtans dag present.

2020-02-07 @ 14:15:28
Popprinsessan säger

Låter som en mysig kväll! Här blev det inte heller hemlagat ikväll :-) Dottern och jag har tjejkväll och köpte vars en grym smoothie bowl som vi nu satt i oss framför tv:n. Fredagslyx!

2020-02-07 @ 19:53:40
URL: http://www.popprinsessan.se/
Znogge säger

Vilka fina muggar. Är de dessutom goda att dricka ur så kan man inte vara annat än nöjd :D

Kram

2020-02-08 @ 14:35:38
URL: http://znogge.wordpress.com
ansepanse säger

bara SÅ fina. Jag älskar också Muminmuggarna. Har själv två stycken men skulle inte ha något emot att ha några fler
kramar <3

2020-02-10 @ 13:28:24
URL: http://www.kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: