Tiden rusar



För tillfället så hinner
jag just ingenting 
känns det som.
 
Igår var jag i Umeå
på kurs, och på fredag
ska jag dit igen för att
sitta i betygsnämnd.
 
Däremellan hade jag
hoppats hinna skriva
på två rapporter, men
det blir ständiga 
utryckningar för 
andra mer akuta
saker...
 
Undervisning och
handledning, samt 
praktiska göromål
som måste gå före.
 
Men i morgon hoppas
jag få lite tid för att
skriva. Hoppas kan
man ju alltid ;-)
 
Ingen simning har det
heller blivit, men lite frisk
luft och sol har jag 
klämt in, för när det 
är som stressigast 
behövs det som bäst!
 
Och middag ute med
barnen och farmor blev
det igår, och lunch ute
med maken idag. De är
också välkomna avbrott.
 
I övrigt kom grannen
förbi med en gullig 
överraskning, och
andra grannen drog
med mig på kvällsöppet
så att jag kunde fynda 
en kavaj som jag 
nog inviger på fredag.
 
Kvällen innebär en 
tidig dejt med kudden
och lite pillande på
nya mobilen.
 
Ovant med storleken på
pro max, men det är väl
PRO-anpassning så 
jag ska se texten 😂
 
Gläds i alla fall åt att
ha en uppdaterad 
mobil igen som jag 
ser fram emot att 
testa fotofunktionerna
på när tid finns...
 
Nu något i magen
innan jag gör kväll!
 
 
 
 



znogge säger

Fullt upp med andra ord!

Kram

2020-02-26 @ 22:50:32
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Ta Dig tid att gå ut ifall det finns möjlighet,
bara 20 minuter är bättre än inomhus hela dan.

Och kom ihåg att andas... kram

2020-02-27 @ 07:35:36
Frida - Vita Villan säger

Åå det är likadant här med. Hinner inget annat än å jobba. Det har varit mycket ända sedan i januari. Men idag blir det lite lugnare tack och lov. Dottern har vattkoppor och maken snöjour (det som inte snöat här på hela vinter) så jag blev helt enkelt tvungen att vabba. Men någon träning på gymmet har jag inte hunnit med på länge och när helgerna väl kommer är jag mest bara trött. Men det går åt rätt håll. Snart är jag klar med en del jobb och våren är ju inom räckhåll (förhoppningsvis) Ha en fin dag! Stor kram! 💗

2020-02-27 @ 10:56:33
URL: http://viitavillan.se
Popprinsessan säger

Fullspäckad vecka alltså! Här är det lite likadant, men tror att jag har koll på läget för tillfället.. :-)
Hoppas att du har en fin helg framför dig!

2020-02-27 @ 13:29:52
URL: http://www.popprinsessan.se
christin säger

Fullspäckade veckor.....tänk om jag kunde säga att det blir bättre när man äger hela sin tid själv. Men tyvärr så tycker jag inte att det riktigt blir det, det mesta går långsammare både p g a ålder och att man också njuter mer av att göra vissa saker. Effektivare var jag när barn, arbete och fritidssysslor hängde över en. Bäst är väl att ambitionsnivån har sjunkit om nu det kan trösta alla systrar som läser din sida 8-).

Kall och solig kram!!

Svar: Det är väl så, man ska fylla tiden så gott man kan helt enkelt, för fy så trist med ett tomt liv utan sysslor - oavsett i vilken fart man klarar av dem. KRAMAR
Therese Bjärstig

2020-02-27 @ 17:58:16
Johanna säger

Så kul med ny mobil!!!

Svar: Ja, man kan ju leka hur mycket som helst, och denna hade så bra kamera med, något jag saknat! KRAM
Therese Bjärstig

2020-03-01 @ 20:44:54
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: