Aldrig

Man ska aldrig
säga aldrig.
 
Skyller på att
jag haft feber ;-)
 
Piggare idag dock,
och ska försöka ta
mig från viloläge och
alla bra böcker till
simhallen...
 
Men nä, ont i
bröst och hals så
jag fortsätter att vila.
 
Vill inte åka på något
långdraget bara för
att jag är envis.
 
 Simhallen finns 
kvar ;-p
 
 
 



åsa säger

Aldrig?

Tro vad Du menar nu... krya på Dig, kram

2020-01-03 @ 13:08:48
Znogge säger

Vill man sitt eget bästa så tränar man inte när man är sjuk. Att vara envis är en tillgång men inte alltid. En släkting till oss fick hjärtmuskelinflammation för att han tränade när han hade halsont. Jag vet att jag låter mästrande men vi måste vara rädda om oss. Simhallen lär garanterat stå kvar!

Kram och krya på!

2020-01-03 @ 18:28:33
URL: http://znogge.wordpress.com
Popprinsessan säger

Usch vad drygt att inte vara pigg! Håll dig på hemmaplan, läs massa böcker och drick te så håller jag tummarna att du snart är tillbaka i simhallen! Lyssnar just nu på en ljudbok av Carin Gerhardsen som heter Pepparkakshuset och är bra (än så länge iaf!). Har också just börjat läsa Denise Rudbergs senaste. Ska nog lämna datorn och ta min bok istället :-)
Krya på dig!

2020-01-04 @ 12:06:57
URL: http://www.popprinsessan.se/
Lena i Wales och Spanien säger

Ta det lugnt och krya på dig!

2020-01-04 @ 13:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: