Fredag för hela slanten

 
 
Äntligen fredag!
 
Helgen är efterlängtad
i vanlig ordning, även om
det varit en bra vecka.
 
Fick till en morgonjogg
som kändes lite motig,
men det var ju före jul
jag var ut sist så kanske
inte så konstigt...
 
Den där konditionen är
onekligen en färskvara.
 
Fredag betyder även
lunch på Doro Camp :-)
 
 
 
 
 
 
Jag är sprudland glad då
jag hittade mina hängselbyxor
som jag letat både här och där
och som jag trodde jag kastat
i något svagt ögonblick.
 
Ibland är det bra att
vara som en hamster och
spara saker, men det förutsätter
å andra sidan att man vet
vart man lägger dem...
 
Senare idag väntar en tur
till Vilhelmina - optiker och
sushi står på listan.
 
Så jag passar på att önska
er en fin fredag och
härlig helg!
 
 



znogge säger

Min första tanke när jag såg bilden var "snickarbyxor"! Så skönt och snyggt tycker jag :D

Visst känns det skönt med helg efter denna vecka!

2020-01-24 @ 11:13:28
URL: http://znogge.wordpress.com/
ansepanse säger

Japp, fredag med bastubad. SÅ efterlängtat. Jag är också en slags hamster, sparar allt som "kan vara bra att ha". Är så glad då jag nu i veckan hittade ett tidigare manchesteröverdrag till kökssoffan. Det passar så bra till att göra nya kuddöverdrag till kuddarna jag har i tv-soffan.
trevlig helg till er alla <3
massor av kramar

2020-01-24 @ 13:12:44
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
åsa säger

Snickarbyxor/hängselbyxor kan jag absolut inte ha... jag ser ut som Karlsson på taket ;-)
snyggt på andra, kanske beror det på hur kortväxt man är ;-)

Funderar på om jag ska försöka ta mig till Vilhelmina nån dag nästa vecka, behöver göra inköp på Granngården.

kram

2020-01-24 @ 20:05:17
Johanna säger

Så fin du är! <3 Kram

Svar: Du med <3
Therese Bjärstig

2020-01-26 @ 18:22:42
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: