Jesus och jag

 
 
Både i går och idag
har vi roat oss ute 
på isen.
 
Perfekt att promenera
på sjön, jag känner mig
som Jesus som kan gå
på vatten ;-)
 
 
 
 
 
 
Mys i stugan med
tända ljus i massor.
 
Både Martina och
Bod kikade förbi och
hälsade på i stugan.
 
 
 
 
 
Vi käkade gott och
badade tunna.
 
 
 
 
 
Och i morse då vi 
städade ihop var det
så fint att vi passade 
på att ta ännu en 
promenad på isen
innan vi rattade hem.
 
Väl hemma har jag roat
mig med att rensa Bogges
kläder/byrå och ska jobba
lite senare så att jag
ligger i fas inför
morgondagen.
 
M har varit iväg på
återvinningen med en
massa kassar, så skönt
att få undan lite sånt!
 
Nu lite vila dock,
är det söndag så
är det! :-)
 
 
 



åsa säger

Förstod när jag läste rubriken att det var gå på vattnet ;-)
Skönt Ni har kunnat ladda batterierna å umgåtts i stugan, bra energi.

kram

2020-01-12 @ 21:19:42
Linda/Candygirl säger

Här är det dåliga isar i år... vågar inte ut än. Så vi får väl se hur det blir med skidorna sen i vårvinter. Men än är det ju ett tag dit så det kanske ordnar till sig.

Svar: Ja man ska ha respekt för isarna, M fick borra lite och kolla, bra kärnis och inga vindvakar så jag njööööt att kunna gå vart jag ville. Nästa gång får nog skidorna följa med...
Therese Bjärstig

2020-01-15 @ 16:39:22
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: