”Normal”

 
 
Idag kunde jag 
bocka av ännu ett
delmål, nu iform av att
ha ett ”normalt” BMI.
 
Det firades genom 
en jogg där jag på
två meter när höll 
på att krocka med 
en ren mitt inne
i samhället.
 
Vet inte vem av
oss som blev mest
förvånad?!
 
Sedan givetvis god
lunch på Kåtan som 
brukligt på fredagar.
 
Nu ett sista ryck 
med jobb innan 
helgen tar vid.
 
Och gäddan undrar 
ni säkert - vad har den
med detta att göra?!
 
I ärlighetens namn
inget, annat än att jag
blev sugen att testa 
att göra gäddqueneller.
 
Normal var ordet 😜😂
 



Anna säger

Har läst din blogg ett tag (hittade den via någon annan blogg). Är roligt att följa din viktnedgång för håller på med detsamma. Normalt BMI var ett av mina delmål och har också nyligen passerat det🙂 Kände också igen mig något inlägg bort när du skrev om kläder. Komma i gamla favoriter och shoppa lite nytt är roligt. Fortsätt kämpa på!

Svar: Så kul att du lämnar ett litet spår Anna! Och grattis till dig för ditt "normala" BMI :-) Är lite skönt att kunna bocka av sådana lite värdsliga saker som kg och cm, även om hälsan och måendet är det primära för mig. Min rygg trivs mycket bättre nu och då får man livskvalité och ork att träna osv. Så lika lätt som man får en nedåtgående spiral så kan man ju vända den till en positiv... Men det kan ta tid, och just tid har jag rätt gott om så jag tuffar på och njuter av resan - hoppas du med gör det!
Therese Bjärstig

2020-01-31 @ 13:16:13
åsa säger

Grattis.
Fast gädda låter icke normalt ;-)
u har jobbat på bra "tummen upp", en sann inspiration :) Du lever ett balanserat liv med Pringles och motion.

kram

2020-01-31 @ 14:42:25
Linda/Candygirl säger

Snyggt där. En annan blir nog aldrig mer "normal". Haha... inte på något sätt. Varken vikt, beteende eller andra sätt. Men jag är rätt bra ändå! :-)

2020-01-31 @ 14:46:22
URL: http://www.candygirl.nu
christin säger

Ha en fin helg!!

Svar: <3
Therese Bjärstig

2020-01-31 @ 18:59:06
Popprinsessan säger

Grattis till ditt delmål!
Såg du möjligen Mästerkocken i veckan? :-) Tänker på gäddan :-D

2020-01-31 @ 22:24:24
URL: http://www.popprinsessan.se/
Frida - Vita Villan säger

Hejja dig! Men det där med gädda lät inte så gott =)
Ha e fin helg! Kram!

2020-02-01 @ 11:15:06
URL: http://viitavillan.se
Johanna säger

Grattis, heja dig!
Haha, du är för rolig!

2020-02-08 @ 11:33:21
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: