Pärlisar

 
 
Här har allt gått på
halvfart...
 
Muntrar upp mig själv
med semlor och
pärlisar, börjar ju
vara säsong för det ;-)
 
Det går som tur är åt rätt
håll med förkylningen
och tack vare en ny
router så verkar mitt
uppkopplade arbete 
(med en rapport) flyta
på utan större
krångel igen.
 
Nu väntar läxläsning och
middag innan det blir
en slapp kväll i soffan.
 
Precis vad jag behöver!
 
 



christin säger

Va skönt att livet är lite snällare mot dej!

Såg snödroppar som börjat blomma söderut....nog blir man sugen. Jag håller på att kolla upp chillifrön, de ska ju i jorden helst nu för att hinna bli något. Det finns ju sådana som är lagom starka för en mesig svensk som jag.

Kramar!!

Svar: Ja jag har sett snödroppar, tussilago, svamp i januari, öppna golfbanor osv galet! Själv är jag rätt glad och nöjd att vi har vår vinter... KRAMAR
Therese Bjärstig

2020-01-15 @ 19:57:12
åsa säger

Skönt Du börjar känna Dig på bättringsvägen och alltid roligt med något som piggar upp och dit hör ju faktiskt blommor.
Vädret är trist och jag är trött ;-) så står det till med mig.
kram

2020-01-15 @ 20:11:34
Lena i Wales säger

Skönt att du är på bättringsväg!
Semlor, du fresterska där! Vad jag längtar!

2020-01-16 @ 08:53:00
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Linda/Candygirl säger

Pärlisar har jag inte köpt. Faktiskt inte sett. Har däremot vanliga i fönstret. Kunde inte motstå tre stycken i en fantastisk kruka för bara 50 kronor nu när dom sålde ut. Knoppiga var dom också. Så snart i full blom. Och krukan blir perfekt nästa jul.

Svar: Bra shoppat! :-D
Therese Bjärstig

2020-01-22 @ 06:48:10
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: