Tur i oturen

 
 
 
Feber och ont i
öronen igen.
 
Jag verkar inte
tåla badtunnebad :-(
 
Fast i ärlighetens namn
var jag väl inte 100 sedan
sist, så jag hoppas det
blir ok nu.
 
Var och skulle simma
tidigt i morse, men
det var inte öppet så
jag vände hem igen.
 
Tur i oturen, nu kanske
jag är kry på fredag då
jag bokat in kuligheter
för hela familjen...
 
 



christin säger

"tur i otur" att badhuset inte var öppet i morse om du nu inte är kry så ska du absolut inte träna, du kan ju dra på dej något mycket värre än feber.... Hjärtmuskelinflammation är ju inte att leka med...du måste vara rädd om dej!!

Kram!

Svar: Nä man ska ju vara försiktig, men det liksom kryper i kroppen.... men en sakta promenad med vovven har det iaf fått bli å nu känns det rätt ok, även om jag håller mig från jogg ett tag till... KRAM
Therese Bjärstig

2020-01-13 @ 19:00:09
ajlimullersandvik.blogg.se säger

Ajajaj, krya på dig! Jag har precis blivit kry från en öroninflammation, men är då inte... redo än XD Hoppas du är färdigfixad till fredag så du och familjen får ha kul :)

Svar: Så skönt att du blivit kry, öroninflammation är inte att leka med. Men nu är jag på banan igen och verkar inte behöva antibiotika, peppar peppar...
Therese Bjärstig

2020-01-13 @ 19:11:06
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
åsa säger

låter inte så bra med ont i öronen och att bada/simma, tur simhallen var stängd.
krya på kram

2020-01-14 @ 07:10:25
Popprinsessan säger

Men fy bubblan vad trist att du åkt på en ny omgång! Man kunde ju tro att ett värmande bad skulle göra gott annars. Håll dig nu lugn så att ni får en härlig fredag, vad ni än ska hitta på!
Krya på dig!

2020-01-14 @ 19:59:05
URL: http://www.popprinsessan.se
Linda/Candygirl säger

Attans vilket oflyt. Hoppas det går fort över. Tror det hade varit dumt att simma med öronont. Så lika bra du fick hoppa över. Själv var jag toktrött i morse. Hade tänkt jogga före jobbet men det fick bli yoga istället. det orkade jag. och skönt var det.

Svar: Ja man ska lyssna på kroppen, så du gjorde rätt. Men är allt lite avis då jag läser om dina joggar, längtar så att själv kunna springa lite mer frekvent igen, men så fort jag testar kommer mitt halsonda :-( Så promenader och simning får vara substitut.
Therese Bjärstig

2020-01-15 @ 16:37:41
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: