Häcken



Semestern lunkar på.
 
Igår kväll joggade jag
en halvmil med grannen
och sedan började vi 
se Norsemen på Netflix.
 
Idag blev det sovmorgon,
sedan prepp av smörgås-
tårta och klippning av häck.
 
Nu lutar det åt säsong
två av Norsemen...
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Härligt för dig med semester. Göra saker, men inte under stress. Så ska det vara!

2020-07-25 @ 14:35:54
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Johanna säger

Härligt med semesterlunk! Jag har också semester! Solen lyser med sin frånvaro, så vi tar dagarna som de kommer! Hittar på saker hemmaomkring. Leija har opererat bort sin knuta (mjukdelstumör) i armen, så nu väntar vi bara på provsvar som kommer om ca. 1 vecka. Linus ska opereras den 17/8, så jag ska ta föräldraledigt veckan innan & sen blir det vab hela veckan efter. Så det blir 5 veckors ledigt! Inte dumt!
Kram på dig! <3

Svar: Håller tummarna för bra provsvar och att det går bra för Linus vid op <3 Och njut av tiden med barnen och ledigheten! KRAMAR
Therese Bjärstig

2020-07-26 @ 14:08:32
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
znogge säger

Bra jobbat av dig! Här sprang dottern 2,2 mil och det var tufft men det gick! Inget för mid dock.

Kram

Svar: Hatten av för din dotter, jag har bara sprungit en halvmara en gång, och vete katten om jag gör det fler ggr... En mil känns lagom långt ;-D
Therese Bjärstig

2020-07-26 @ 21:18:25
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Bra gjort. Ni är duktiga. Bra Du har en aktiv granne :)

Fyller Du år nu?

kram

2020-07-27 @ 12:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: