Hög tid



Vi har renoverat Lurans rum
två gånger, men så bytte
hon rum med Bogge och
fick ett rum med Bolibompa
bård... så nu blir det
tredje gången!
 
Idag beställde jag säng,
spacklat taket och väck 
med lister och bort med
alla saker - men det har 
Luran skött själv.
 
 
 
 

Taket ska jag förhoppningsvis
måla i morgon, men om det
blir färg, tapet eller panel 
på väggarna återstår
att bestämma...
 
Tur att rummet är rätt 
litet, bör gå ganska fort
hoppas jag!
 
 



christin säger

Så mysigt..... Det blir säkert bra och trivsamt, hon vet väl hur hon vill ha det tjejen din. Vad hände med soffan hon köpte för ett antal år sedan som knappt rymdes in??

Kramar!!

Svar: Precis, som Åsa skriver ovan så hamnade soffan i samband med rumsbytet i handburen där Eroz njutit av den, men nu när snön smälte så fick den åka på tippen då den inte luktade allt för gott. Men för de pengarna har den sannerligen gjort rätt för sig! Hoppas du njuter av sommaren trots det gråmulna och regntunga molnen! KRAM
Therese Bjärstig

2020-07-06 @ 19:09:50
åsa säger

Soffan Christin funderar över hamnade väl i hundgårn å blev en skön plats att vila på för Er fyrfoting :)

Du är jäkligt bra på det mesta, ingen tumme mitt i handen å absolut inte nån latmask :)

kram

2020-07-06 @ 21:42:21
Johanna säger

Så kul med renovering & ny fin säng!

2020-07-26 @ 12:48:39
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: