Inställning

 

Lite trist väder då
jag gärna hade solat
och badat på semestern.
 
Men. Det finns inget dåligt
väder, bara dåliga kläder 
eller inställning...
 
Så vi fortsatte att fixa,
idag rensade vi ut boden
men dum som jag var hade
jag inte munskydd så jag
hoppas jag inte får 
sorkfeber 😳😱
 
Till lunch en somrig
tomatsallad, funkar 
oavsett väder!
 
Tvättmaskinen surrar 
och kaffeapparaten får
lite kärlek och rengöring.
 
Och sedan ska jag
fortsätta läsa en bok.
 
Men känner lite i
halsen, så jag hoppas
innerligen att jag inte 
är på väg att bli sjuk 🤒 
 
Tar det lungt med träning
och vilar mig i form!
 
 
 
 
 



åsa säger

Sån tur Du känner av halsen redan nu då lär det ju inte bero på städning av boden ;-) kan vi i alla fall hoppas.

Här sitter jag å har typ gjort det sedan strax efter 10 och väntar på att bli uppringd.

kram

2020-07-14 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: