Passade på

 
 
Jag tog Christin på
orden och passade på
att ge mig ut på en jogg
på lunchen nu när
vädret är idealiskt.
 
Jag liftade med maken
när han skulle iväg på
sitt skift för att slippa
asfalt och tog sedan
Mörttjärnsvägen.
 
 
 
 
 
Grusväg är betydligt
snällare mot knäet.
 
Däremot var jag dum
nog att springa i shorts
istället för tights, och
det kommer jag inte
göra om...
 
För har man lite
tjocka lår så ja, då får
man skavsår!
 
 
 
 
Blev en behaglig runda
i makligt tempo, ser fram
emot att ta den i sin
helhet lite längre fram
i sommar.
 
Nu lite mellis och
ett sista ryck innan
även denna dagen
kan läggas till
handlingarna.
 
 



Linda/Candygirl säger

Nej tack... lårskav undvikes gärna!

2020-07-02 @ 13:50:47
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: