Sovmorgon, regn och semester!

 

 
Jag vaknade just innan
sju och funderade på 
att stiga upp...
 
Men nej, det är ju semester
och regnet öser ner, så 
jag drog täcket över 
huvudet och somnade om.
 
 
 
 
Och vaknade strax
innan tio! Nästan så jag
skäms, men oj så skönt
och välinvesterade första
timmar av semestern.
 
Nu är dock både disk-
och tvättmaskinen i 
gång och dagens första
kopp kaffe intagen.
 
Dagens plan är
att stöka lite här hemma
och tömma Lurans rum 
och börja spackla så det
kan målas och tapetseras 
och få en mini makeover.
 
Men regn kräver ju 
även lite bokläsning så
jag ska passa på att 
läsa lite också!
 
 



Znogge säger

Vilken tur att du kom på bättre tankar! Här är vädret alldeles gräsligt så jag hoppas verkligen att sommaren hittar oss igen.

Kram

2020-07-06 @ 10:24:20
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Tror sommaren tog slut å nu blev det höst... fördelen med kyligare väder är väl att myggen blev färre ;-) men nu efter allt regnande lär det komma tusenfalt fler.

kram

2020-07-06 @ 12:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: