Knas



 
Fredagsblomma istället
för en fredagsbukett.
 
En egenodlad liten 
tulpan pryder köksbordet.
 
Fredag och jag sitter 
med min kopp kaffe 
och konstaterar att jag
fått något knas i höger
axel. Inte lägligt.
 
Får vila från simning
och paddling och hoppas
på det bästa, och även
ont/ inflammerad utsida
höger fot. Kroppen 
samarbetar inte för
tillfället :-(
 
Men nått kan man alltid
göra så dagens plan är
att iaf ta mig ut på en 
kortare cykeltur 🚴
 
Först ska jag dock
plöja lite collaborative
governance litteratur.
 
Hoppas ni alla får en
riktigt fin fredag och helg!
 
 
 



christin säger

Så är det att bli äldre 8-))

Hoppas att det ger sej snart och att helgen blir fin för hela familjen, för visst är det sommarlov snart också.....

Kram!!

Svar: Ja det är bara att gilla läget, och vara tacksam för att man hänger med och blir äldre och får laga efter läge och göra det man kan, jag tränar på att vara tacksam för det jag faktiskt kan och inte sur över det som inte längre går :-D KRAM
Therese Bjärstig

2020-06-05 @ 08:00:43
Johanna säger

Vad dumt när kroppen inte samarbetar! Du får krya på dig! Hoppas du haft en fin helg! Linus & jag har sovit middag 3 timmar både igår & idag. Lagom seg nu! Men det är ok när vädret är mörkt & trist & Leija har blivit förkyld. Nu får jag vara hemma från jobb antagligen hela veckan... Ta hand om dig! <3 Kram

2020-06-07 @ 16:34:11
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: