Kodar

 
 
 
Det strålande vädret
fortsätter och jag undrar
just om jag kommer att
ångra att jag förlagt
semestern till juli
istället för nu...
 
Men det går rätt
bra att arbeta trots
vädret, jag har placerat
mig i husets svalaste
rum med fläkt och kodar
artiklar i dag innan
det är dags för möte.
 
Post Nord skulle
leverera möbler och
annat enligt tidigare
leveransbesked, men
nej, de hade "glömt"
två av tre paket som
kommer i morgon
istället - surt.
 
Men vi kan kanske
åka med det som
kommer till stugan
i eftermiddag, för jag
börjar redan längta
efter ett svalkande
dopp...
 
Hoppas ni får en
fin måndag och vecka
oavsett om ni är lediga
eller jobbar!
 
 
 



Znogge säger

Snopet med paketen men det finns ju hopp inom snar framtid i alla fall. Ni har nog finare väder än vad vi har faktiskt.

Kram

2020-06-22 @ 10:17:50
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: