Lata dagar i stugan



Vilka sköna dagar vi
har haft i stugan!
 
Massor av bad givetvis
då vi har en så bra strand
som är långgrunn
vid stugan.
 
De simmar inte utan 
står långt där ute, den 
enda som simmar är
Eroz som älskar 
att bada.
 
 


Bogge har varvat 
bad med fiske och
fick en fin abborre!
 
 
 


Sedan så är en favorit 
att hoppa i från flotten
ute på djupt vatten.
 
 
 


Själv fick jag äntligen
användning av min
Stetson hatt som jag
köpte för många år
sedan...
 
Skyddar bra mot solen 
då man paddlar eller
är på flotten!
 
 
 
 



Kunde inte låta bli att
fota näckrosorna som
växer vid vår strand.
 
Näst efter liljekonvaljer 
är de nog mina favoriter.
 
 
 
 
 
Två nya holkar hann
jag dock få upp mellan 
allt slappande och 
badande :-)
 
Nu en sista vecka innan
semester tar vid och
jag kan lata mig på
heltid...
 
 



Znogge säger

Riktigt sköna sommardagar precis som det ska vara!

Kram

2020-06-29 @ 16:54:55
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: