Lysande present




En regnig dag där
pappan i huset gått 
kurs och jag och ungarna
roade oss med en tur till
Dollar Store.
 
Var nog mer än ett halvår
sedan sist, så hög tid att 
bunkra förbrukningsvaror
och annat.
 
Mest nöjd är jag över
en vattentät pack-
säck till kanoten 
och en midjehållare
till mobilen.
 
Men det finaste av
allt var lyktan jag fick
av Luran som tack 
för hon fick åka 
på Dollar ❤️

Väl hemma så fixade jag
och Bogge creme brulée 
och så kom farmor förbi
på middag.
 
Ännu en härlig helg 
kan bockas av och i
morgon gör barnen sin
sista skolvecka innan
sommarlov tar vid.
 
 
 



christin säger

Ni måste vara rädda om er!

Kramar!

Svar: Det ÄR vi <3
Therese Bjärstig

2020-06-08 @ 16:56:46
Svea säger

<3

2020-06-08 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: