Mål är till för att uppnås

 

Igår kväll när jag gick
till sängs lade jag en
mini flaska bubbel 
på kylning för att
den skulle vara
kall när jag skulle
fira dagens bedrift.
 
Att tro på sig själv 
och sådana här små
handlingar gjorde att
jag inte gav upp utan
lät pannbenet jobba...
 
 
 

Mellan 6000-7000 m fick
jag kramp och det var 
tungt, men när det släppte
så gick det fint.
 
Grämer mig lite att jag
gick ut så lungt, annars 
hade jag kanske kommit
under 5 timmar.
 
Men är ändå nöjd att ha
avverkat 10 100 m i ett 
svep och dessutom avsluta
med 1 000 m på 25.33.
 
Nu återstår bara att klura
ut något nytt mål och
galenskap att sikta mot!
 
 
 



åsa säger

OMG GRATTIS lyfter på hatten å gör honnör.. en fanfar.

Bra gjort.

kram

2020-06-25 @ 14:40:29
Popprinsessan säger

Men wow!! Heja dig! Grymt bra jobbat och jag hoppas att bubblet smakade riktigt bra :-)

Svar: Och nu har jag varit inne hos dig, hann skriva en första kommentar men när jag scrollade vidare för att se hur huset blev så får jag åter igen "svarar inte" på sidan när jag försöker kommentera :-/ MEN WOW, DUBBEL WOW, vilket hus ni nu har, helt uuuuuunderbart fint! Förstår att du/ni trivs där!!! Gudomligt. Njut och så hoppas vi att sommaren inte tar slut efter denna fina juni utan att vi får värme och sol i lagom dos även i juli <3 KRAM
Therese Bjärstig

2020-06-25 @ 22:41:41
URL: http://www.popprinsessan.se/
Znogge säger

Grattis! Vilken kanoninsats av dig :D

Kram

2020-06-26 @ 09:12:24
URL: http://znogge.wordpress.com
Jenni säger

Grattis, bra jobbat! Såg på mb's instragram att du firade ett mål! :)
Så impad över vilket pannben du måste ha, för är väl inte det roligaste att spendera fem timmar i simbassängen :D

Jag ser att du testat din garmin i öppet vatten också, jag provade också med min men den reggade bara när jag crawlade, inte bröstsim så det var lite tråkigt!

Bra jobbat, du inspirerar med all träning!
Ha det bäst!
Kram

2020-06-26 @ 09:47:08
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: