Morr



Eroz har varit rumsren sedan
han var valp. Markerade när
vi hade Bus, men har inget
gjort sedan han blev själv.
 
Förrän i morse då han
markerade i soffan?!
 
Morr. SÅ. BILLIG. 
 
Bara att ta av och tvätta,
tur det är bra torkväder.
 
Håller även tummar för
en tid att titta på Lurans
öra på VC idag.
 
Blev inte den start på
dagen som jag hoppats,
men långpromenaden runt
Mörttjärnsvägen får väl
bli en annan dag...
 
 
 



åsa säger

Galet irriterande när en vuxen rumsren hund börjar få för sig dumheter å markera... fy blä, men tur det inte var nr 2 i soffan ;-)
Jo man ska vara glad över det lilla ;-)

Fick hemläxa igår... vi får väl hoppas jag klarar av den ;-) jag måste vara tjurigare än Teddy, å felet är ju mitt då det är ren dumhet som han fått vänja sig vid sedan han var valp å som nu inte är lika skoj.

Hur gick det med Lurans öra, fick Ni tid för att visa upp örat?

Hur gör Ni med skolavslutning?

kram

2020-06-09 @ 13:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: