Njutbart

En av många bilder i arkivet
från rundan runt sjön.
 
 
 
Ännu en fin dag (än
så länge), men senare
utlovas regn och åska.
 
Jag gillar lite busväder
och tänker att regnet
spolar bort pollen så
att det blir lättare
att andas igen.
 
Men jag gilla även värme,
så jag passade på att
ta en morgonpromenad
med Magnus runt sjön i
samband med att vi följde
ungarna upp på skolan.
 
Nu väntar fortsatt filande
på en artikel och inläsning,
samt ett möte med
Jordbruksverket.
 
 
 



znogge säger

Här är det en härlig sommardag men det är utlovat sämre väder i morgon igen. Regn och åska är nog att vänta.

Kram

2020-06-02 @ 11:12:19
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa säger

Det har åskat (och kanske regnat lite) här under förmiddagen medan jag å the dogs sov, jag hörde åskan mullra å Frost gillar det inte så han lade sig typ ovanpå mig.

Det är skönt nu då det går att gå i skogen :)

kram

2020-06-02 @ 14:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: