Passar på



En sådan här dag gäller
det att passa på att njuta!
 
Jag började tidigt läsa en
revidering en medförfattare
gjort på en artikel, och
därefter tittade jag på 
en doktorands artikel.
 
Sedan väcka barn och
njuta av kaffe/frukost på
altanen i solen innan
skola och jobb.
 
Maken jobbar eftermiddag
så vi passade på att äta 
lunch ute på verandan på
Doro Camp.
 
Vardagslyx!
 
 
 
 

Sedan ramlade barnen
hem från skolan och
Luran cyklade och bada
med kompisar medan jag
skjutsade Bogge och två
vänner till en annan strand.
 
Det gäller ju att carpa 
skiten ut sådana här dagar!
 
Så lite glass på det
satt fint ;-)
 
 

 


Jag har även passat på
att sätta om blommorna,
perfekt väder för det!
 
Och hög tid som ni
ser på de vildvuxna 
rötterna 🙈
 
Liksom att köra några
tvättar och hänga dem.
 
Redan i morgon utlovas
regn, så jag ska fortsätta
njuta av dagen så får det 
bli mer jobb i morgon
kväll istället :-)
 
 



åsa säger

Helgen och idag måndag har vi verkligen haft tur med vädret :D
kram

2020-06-01 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: