Snart midsommar...

Lika obligatoriskt som Kalle
Anka på julafton är en
sådan här blomma på
midsommar ;-)
 
Nu är det inte många
timmar kvar tills jag
kan stämpla ut och
gå på ledighet över
midsommarhelgen.
 
Att avsluta med att
få en förfrågan om att
sitta med som expert/
granskare för en utlysning
av Norska forskningsrådet
känns fint som snus.
 
Dessutom har jag hunnit
få ihop ett utkast till en
presentation/film om
jämställdhet i viltförvaltning.
 
Så jag väljer att fokusera
på det jag hunnit och gjort,
och så får jag kavla upp
ärmarna nästa vecka
och ta tag i kodning av
artiklar om vindkraft då.
 
Lunchsimning kan jag
också bocka av. Jag känner
att rörelse är det sista jag
ska prioritera bort om det
är stressigt, då det snarare
gör mig mer effektiv och
inte minst håller smärtan
i ryggen i chack.
 
Nu passar jag på att
önska er alla en trevlig
midsommar!
 
 
 
 
 



Znogge säger

Visst ska man fokusera på det som är gjort och inte tvärtom.

Önskar dig och familjen en riktigt glad midsommar!

Kram

2020-06-18 @ 14:09:08
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Klart Du ska fokusera på bra saker.
Då mår Du faktiskt bäst.

Jag ska köpa en almanacka till Elin där hon var dag ska fylla i roligheter det positiva som hänt under dagen,
jag tror det kan få henne att fokusera på det braiga.

Ha en riktigt härlig Midsommar, kram

2020-06-18 @ 20:39:54
Lena i Wales och Spanien säger

En bra avslutning innan midsommar.
Hoppas du fick en riktigt fin helg. Vi hade en så fin helg.
God fortsättning!

2020-06-21 @ 09:52:39
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: