Sol och kaffe

 
 

Sol och kaffe samt
bedövade doft av blommande
hägg och fågelkvitter gör
underverk med humöret!
 
Gäller att njuta av 
det lilla ❤️

 
 
 
 



znogge säger

Sådana stunder ska man ta tillvara på!

Kram

2020-06-09 @ 14:26:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
christin säger

Och tänk om du vore granne med mej också så kunde du avnjuta nybakade bullar till kaffet och fågelkvittret och häggdoften.....

Bamsekram!

Svar: Ja tänk om du varit min granne, då skulle jag ha definitivt käkat bullar och rådfrågat dig om planteringar! Är lite sugen på pumpor, vill minnas att du använde en sängbotten som stöd, alltså fjädrarna, eller har jag snurrat till det?!
Therese Bjärstig

2020-06-09 @ 15:53:00
Lena i Wales och Spanien säger

Låter härligt!
Så glad att du har sol och kan få koppla av!
Njut!

2020-06-10 @ 10:09:55
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
christin säger

Nä du har alldeles rätt, jag planterade pumpan i komposten därför att den avger fin värme. Och de växte fint också, jag fick en pumpa, fina blommor och det tyckte råttorna som var där och käkade på själva stammen... Den blev alldeles platt men plantan dog inte.. jag säger som Gösta Ekman "vete faan hur det gick till..."

Men om du gör en limpa med ris och grövre saker i botten och sen köksavfall, hästskit och annat mojsigt så är det nog en fin grej...

Kram!




Svar: Tack för tips, ska fixa någon krage eller två till stugan vad det lider, men det är så mycket annat som ska till först, en bro, ta dit ett trallgolv, grusa upp, räta upp huset för hundrade gången, fixa avloppsavrinning, klyva veden... osv osv osv men jag/vi tar det som det kommer å njuter mest, men nu är iaf flotten klar, så ett projekt mindre! KRAM
Therese Bjärstig

2020-06-12 @ 15:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: