Fredagskänsla



Vad genererar en
bättre fredagskänsla
än en fin bukett?!
 
Tulpanerna jag fick
av svärmor är så fina.
 
Till fredag hör även
lunch på kåtan, 
så givet även idag.
 
Solen skiner dessutom
så det finns inget att
klaga på. 

Ser fram emot en
härlig helg!
 
 



znogge säger

En fredagsbukett är alltid rätt. Dock har jag haft otur med alla tulpaner så det blev två minipåskliljor i krukor i stället.

Kram och ha en härlig helg!

2020-03-20 @ 11:19:55
URL: http://znogge.wordpress.com/
Åsa säger

Din svärmor fortsätter att leverera 😊 💐
Du hade verkligen tur då det gäller valet av svärmor 🍀😁
Nyss vaknat, Teddy väckte mig å ville få gå ut... tror han var mest less på att måsta ligga still för väl nere i köket så fanns det tusen andra saker han var mer intresserad av än utegång 🐕
Ha en fin fredag och en härlig helg med☀️
Kram

2020-03-20 @ 11:44:45
Popprinsessan säger

Köpte en liknande fredagsbukett till mig själv. Tyvärr slår de ut så himla snabbt här, tror att vi har det för varmt i huset med en massa fönster (när det är sol).
Kram

2020-03-22 @ 12:04:01
URL: http://www.popprinsessan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: