Härlig helg

 

Det blev en härlig 
helg i stugan.
 
Efter min promenad 
dit så väntade familjen 
på mig där med kolbullar
och en redan varm stuga
och badtunna.
 
Vi hann även åka till
Sallsjön och hälsa på,
och väl hemma igen
så fick vi jätte trevligt
besök i stugan!
 
 
 
 
 
På kvällen blev det lite
mys, godsaker och
badtunna.
 
Och jag kan lova att
det var länge sedan
jag sov så gott!
 
Ingen hosta! Yey!
 


 

Idag var det inte 
lika fint väder, så 
vi tog sovmorgon 
och käkade frukost
i stugan innan vi
åkte hemmåt.
 
Väl hemma blev 
det lite finare väder,
så när solen visade sig
tog vi en drygt 7 km
lång promenad med 
grannen.
 
Och till middag blev
det årets första omgång
grillat, sååå gott! 

Nu är bastun under
uppvärmning, så vi 
rundar av helgen
med en söndagsbastu! 
 
 



åsa säger

Det ska vara gott att leva :) kram

Svar: Absolut, livet vore bra trist annars ;-D KRAM
Therese Bjärstig

2020-03-23 @ 13:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: