Hönsmamma

 
 
 Inget skytte ikväll
pga covid-19...
 
Mer tid för läxor och
att bara vara.
 
Det känns behövligt
då jag har haft ett
rättningsmaraton 
i samband med att
en kurs avslutats.
 
Jag är glad att jag
tog mig ut på en solig
promenad i morse.
 
Att vara ute och röra sig
är tid för återhämtning
och för att tanka 
energi för att orka.
 
Ikväll ska jag även
belöna mig med en 
tidig dejt med kudden.
 
Viktigt att vara sin egen
hönsmamma emellanåt!
 
 
 
 
 



Popprinsessan säger

Hoppas du kom i säng enligt plan och att fredagen börjat bra! Här blev det "bara en vanlig" morgonrunda idag och jag som nästan vant mig vid långrundor i sol nu den senaste veckan :-) Hoppas på en fin lunchrunda istället!
Happy friday!

2020-03-27 @ 09:47:04
URL: http://www.popprinsessan.se/
Znogge säger

Vi måste verkligen vara rädda om oss själva också.
Här fortgår barn och ungdomars aktiviteter som vanligt verkar det som.

Kram och god fredag!

2020-03-27 @ 10:11:49
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Hm det sägs ju att barnungdomsaktiviteter ska fortgå som vanligt då det är bra att barn/ungdom får fortsätta leva som vanligt och inte frångå rutiner.

Var rädd om Dig.

kram

2020-03-27 @ 12:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: