Muterad Covid?

 

Börjar nu bli nojjig
på allvar. Det ÄR inte
normalt att va sjuk så
här länge...
 
Ingen feber men
rejält ont i halsen.
 
Träning är bara att
glömma, det är nog att
fungera i vardagen :-(
 
Mest av allt vill jag
bara sova...
 
Men lite bakteriedödande
gurgling gör kanske susen?
 
Annars är jag rädd att
landsbygdsministern
och Co inte vill träffa
mig på onsdag....
 
 
 



åsa säger

Jag tycker fortfarande att Du ska gå till Sjukstugan å be de kollar snabbsänka å gör typ halsprov, inte för att jag tror Du har coronaviruset ;-) men det är inte normalt att vara sjuk på det vis Du varit nu.
krya på kram

2020-03-09 @ 21:38:24
Popprinsessan säger

Nej, nu har du varit krasslig riktigt länge! Har en kollega som också varit krasslig i flera veckor. Förra veckan nådde det nog sin kulmen och han var hemma sängliggandes hela veckan. Han får inte komma till VC för han har inte varit i något av riskländerna (ehhhh???) och de har tydligen kaos. Det finns ingen logik i detta...

Hoppas att ditt gurglande hjälper!
Du kanske har halsfluss och behöver antibiotika?

Kram och krya på dig!

2020-03-10 @ 08:58:30
URL: http://www.popprinsessan.se
znogge säger

Husse är inne på sin tredje vecka med intensiv hosta efter förkylningen så det verkar finnas en del envisa baciller. Kan det vara bakteriellt så att du behöver antibiotika?

Krya på!

2020-03-10 @ 13:08:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda/Candygirl säger

Känner igen det. Började hosta igen i helgen. Suck

2020-03-12 @ 06:32:56
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: