På vilja



På vilja/bägd, Alvedon,
nässpray och kaffe så 
fixade jag att köra till
Umeå och presentera
delar av den rapport jag
jobbar med tillsammans
med kollegor.

Jag höll dock inte ut 
hela dagen utan gjorde
sorti efter lunch.
 
Men jag är riktigt 
nöjd med utfallet av
de delar jag deltog på,
många bra frågor lyftes,
resultat validerades och
jag hann prata med nya
och gamla bekantskaper.
 
Nu blir det dock 
myskläder på och lite 
vila för att kunna få lite
jobb gjort senare...
 
Och bilden som min 
mentor/kollega tog bjussar
jag på, bevisligen talar jag
lika mycket med händer 
som mun 🙈😂
 
 
 



Svea säger

😘❤️

Svar: <3
Therese Bjärstig

2020-03-11 @ 20:01:27
Linda/Candygirl säger

Det är roligare att lyssna på någon som inte är som en staty!
Krya på dig.

2020-03-12 @ 06:31:17
URL: http://www.candygirl.nu
christin säger

Nu hoppas jag att du snart är hemma och får vila ut.

Och att du har möjlighet att ta det vackert några dagar...

Kramar!!

Svar: Ja nu ska jag bara ta det luuuuuungt, njuta av sol, frisk luft och lugnet i stugan - bästa medicinen mot allt! KRAM
Therese Bjärstig

2020-03-12 @ 21:16:02
Johanna säger

Typiskt att du skulle vara sjuk! Är väl trevligt att se & lyssna på någon som använder sitt kroppsspråk! Och snygg blus! Jag beställde hem en sådan häromdagen, men tyvärr satt den inte bra på mig, så den fick åka tillbaka :/

Svar: Ja jag gillade blusen, har använt den rätt flitigt så den har redan "betalat" sig om man säger så. Men nu har jag köpstopp, ska rota runt i garderoben och se vad jag har sedan tidigare - har säkert massor som jag glömt av som jag nu kanske kan ha igen... Önskar dig en fin helg <3 KRAM
Therese Bjärstig

2020-03-20 @ 08:51:08
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: