Sällskap av Luran

Frukosten blir godare när
äggen ställs i söta äggkoppar.
 
 
 
Bogge har rymt till
mormor och morfar för
att slippa sjukstugan
här hemma.
 
För nu har även Luran
åkt dit, feber, ont i halsen
och förkyld även hon.
 
Så trist att bli sjuk på
sportlovet, lider med
henne verkligen.
 
Men vi får väl kurera
oss tillsammans och
mysa på så gott det
går här hemma...
 
För till helgen vill vi
vara krya då vi får
besök av vänner från
södern, och då ska
vi bada badtunna,
köra skoter och
vara ute - inte
snora och frysa!
 
Dessutom så
tröstshoppar jag på
tok för mycket när jag
är sjuk...
 
Igår "råkade" det bli
en ny Miss Clarity klänning
och en konsert med Uggla,
Miss Li och Petter.
 
Så lyxfällan nästa om
jag inte snabbt kryar
på mig ;-D
 
 



Linda/Candygirl säger

Bra shoppat. Luran måste också få tröstshoppa nåt. Vad behöver hon? :--) Krya på er.

Svar: Luran får boka en tid för att ljusa upp sitt mörka hår med massor av slingor, jobbigt att färga och hålla efter det mörka då hon egentligen är ljus... :-D
Therese Bjärstig

2020-03-04 @ 12:04:13
URL: http://www.candygirl.nu
Znogge säger

Då hoppas jag verkligen att ni kryar på er snabbt så att helgens planer inte går i stöpet. Grattis till lyckad shopping.

Kram

2020-03-04 @ 17:40:42
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Huvva för att hamna på tv å programmet Lyxfällan ;-) då är det bättre Du satsar på Halv 8 hos mig :)

Jag får troligen sjuktransport/färdtjänst då jag inte klarar av att köra själv eller åka buss hemifrån till Skellefteå via Umeå.
Om inte så får jag avbeställa å hoppas på bättre tur en annan gång... jag skulle ju egentligen få komma till Umeå.

Krya på kram

2020-03-04 @ 20:59:05
Popprinsessan säger

Men fy, ska ni aldrig bli friska?!?
Har också köpt biljetter till den konserten, ett härligt blandat gäng!
Kram och krya på er!

Svar: Ja, och jag är så pepp, och samtidigt glad att det ligger först efter sommaren - nu med tanke på covid19... allt blir ju inställt på gott och ont, mest gott dock! KRAM
Therese Bjärstig

2020-03-06 @ 10:53:42
URL: http://www.popprinsessan.se
Johanna säger

Nej, inte kul med sjukdom på sportlovet!
Kul med shopping!
Krya på! <3

Svar: Tack för krya pået, det behövs fortfarande som sagt då det är segt och envetet... Men vi gillar läget och åker till stugan för sol, frisk luft och kanske badtunne bad, tror det är bästa medicinen :-) KRAM och trevlig helg till dig och dina fina barn <3
Therese Bjärstig

2020-03-09 @ 21:25:13
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: