Sportlov

 
 
Idag började barnens
sportlov, och de har båda
varit på simhallen i 
omgångar.
 
För egen del blev det
ingen simning, inte ens
en promenad då jag är
sjukt laddad och har
ont i bihålorna :-(
 
Men jag längtar ut,
inte minst nu när mina
airpods kommit så att
jag slipper sladdar.
 
 

 


Hoppas så att förkylningen
är snabbt övergående
då jag vill åka skidor med
Luran och inte minst
komma igång och jogga...
 
Dessutom blir det 
dyrt att vara sjuk då jag
tröstshoppat en peak 
tröja och fjällräven 
tights 🙈
 
Men å andra sidan är
det inget toppen väder,
så i väntan på solen
och friskare tider ska
jag jobba på och läsa lite
utkast från de doktorander 
jag är med och handleder...
 
 
 



åsa säger

Tröstshopping är ibland nödvändigt :)
Krya på kram

Svar: Men sjukt dyrt, för igår blev det en Uggla konsert och en Miss Clarity klänning med.... Oooops. Nu måste jag krya på mig snabbt för att inte hamna i lyxfällan! ;-D
Therese Bjärstig

2020-03-02 @ 21:00:43
URL: http://naltanorrland.blogspot.com
Johanna säger

Wohoo, kul med nya grejer!
Här är barnen sjuka sedan i torsdags. Idag känner jag av lite i halsen :/

Svar: Nej så tris, hoppas innerligt att ni klarar er och inte blir sjuka, jag är inne på slutet av tredje veckan nu å ännu okry :-/ Surt. Men ska inte klaga med tanke på Corona som härjar och alla som blir drabbade av det viruset. KRAMAR
Therese Bjärstig

2020-03-09 @ 21:18:01
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: