Vårlängtan

 
 
Längtan är stor efter
sol på näsan och spirande
grönska och grus under
skosulorna...
 
MEN vårvintern ÄR
underbar här uppe,
så jag ska njuta av
den innan jag börjar
sukta efter våren ;-P
 
Allt har sin tid.
 
I övrigt är det mesta
lite upp och ner hos de
flesta gissar jag, tack
vare covid-19.
 
Jag gillar läget och
det rullar på rätt "normalt"
för mig då jag avanligtvis
jobbar på distans och har
webbaserad undervisning.
 
Alltå inget nytt för mig.
 
En rätt intensiv vecka
väntar då ett moment
avslutas och uppgifter
ska rättas, och ett annat
moment ska startas upp...
 
Därför var det trevligt
att höra att en artikel
jag är med på blivit
accepterad med
minor revisions.
 
Sådant är alltid
glädjande!
 
 
 
 



Znogge säger

Då märks det ingen större skillnad för din del vilket måste vara skönt mitt i det här.

Kram och ha det gott!

2020-03-24 @ 10:05:31
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: