Att hålla i



I går kväll hade en
film om mångbruk med
namnet "Guld och gröna
skogar" premiär.
 
Den spelades in i
fjol och av nyfikenhet
av vad jag sa när jag
intervjuades var jag
ju tvungen att kika
 för att se vad som
kom med...
 
Men det som tog
mitt fokus är hur jag
såg ut och vad som
hänt med kropp och
ork sedan dess.
 
 
 
Minus ca 23-25 kg
sedan dess och jag är
glad att jag såg detta 
då det utan tvekan
får mig motiverad att
hålla i mina nya 
goda vanor och
rutiner.
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Att du tappat så mycket vikt! Otroligt! Visst att du tappet, men inte hur mycket. Huvudsaken du är nöjd med dig själv.
Ha det bra!

2020-05-27 @ 10:14:02
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
christin säger

Jamen det är väl härligt att du känner att hela du funkar bättre och kan njuta av livet.
Och det var en intressant program du var med i och som tog upp många tänkvärda saker för oss i glesbygden....

Kram!

Svar: Ja det är guld värt att ha en rygg och knän som inte värker och bråkar hela tiden, då får man mer energi och hamnar i en uppåt- istället för nedåt spiral! :-)
Therese Bjärstig

2020-05-27 @ 11:52:22
åsa säger

Helt otroligt.
Så kul att Du ser skillnaden å känner att Du mår bättre.
kram

2020-05-27 @ 14:14:39
Johanna säger

Vilken skillnad! Du är grym! <3 KRAM

Svar: Tack <3
Therese Bjärstig

2020-06-07 @ 16:14:27
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: