En ny bekantskap

 

Pascal är för mig en ny,
lättsam och spännande
bekantskap.
 
En bladvändare som
gav mersmak så jag
är glad att jag även
har hans två senaste
på lut.
 
Ska bums börja med
Eldslandet - om jag 
inte får nog av läsandet.
 
Har nämligen fem uppsatser
och en kappa att läsa tills
i morgon då det är 
handledning.
 
Så i perioder är inte läsning
den avkoppling den brukar
vara, då är poddar mer
vilosamma ;-)
 
Men först väntar en
sista dag med UPL-kurs...
 
 
 



åsa säger

Ingen jag läst... skriver upp på listan :)

Hur är det nu för tiden ;-) slipper Du kuska runt Sverige under rådande omständigheter och får hålla Dig i Norrland (undvik Skellefteå) eller blir det turer söder över oxå innan semester?

Som svar på Din fråga... Nja, inte speciellt.

Ska vi våga oss på att träffas, bara Du å jag... på Görans?

kram

2020-05-05 @ 14:46:08
Znogge säger

Härligt när man hittar en ny författare som man fastnar så för!

Kram

2020-05-05 @ 18:17:28
URL: http://znogge.wordpress.com
Linda/Candygirl säger

Inget jag läst/lyssnat på (lyssnar bara nu för tiden). Många böcker blir det. Dock följer jag bara två poddar nu för tiden... har du tips på några bra?

Svar: Jag har mer och mer börjat lyssna på musik i olika BPM när jag är ute och joggar, men promenerar jag utan sällskap så är gamla sommar/vinterpratare säkra kort, liksom P3 Dokumentär och P3 Historia, lyssnar i bland på olika "kändisars" poddar men upplever många tramsiga och lessnar rätt snart då tankarna vandrar iväg.
Therese Bjärstig

2020-05-06 @ 12:17:01
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: