Glatt överraskad

 
 
 
Igår kväll överraskade 
jag mig själv och latmasken
och gav mig ut och sprang
6 km i behagligt tempo.
 
Glömde att tejpa, men de
nya New Balance skorna
gav inga skavsår!
 
Det hindrade mig dock
inte från att beställa 
ett par nya ännu mer 
dämpade skor i väntan
på att elljusspår och
stigar tinar fram...
 
En baddräkt blev det
också, tänkte att jag 
var värd det även om 
jag inte kan crawla.
 
Kan vara bra med 
ombyte då jag ska 
lära mig behärska 
kajaken ;-)
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Du känns inte som en latmask. Tycker de verkar väldigt energisk.
Ha det bra!

Svar: Tack för det! :-)
Therese Bjärstig

2020-05-06 @ 08:47:05
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
christin säger

Tror du att det blir många dopp??? 8-))

Svar: Jo, med STOR säkerhet :-D
Therese Bjärstig

2020-05-06 @ 08:50:38
znogge säger

Vissa saker är extra bra belöningar! Så skönt att skorna inte gav några skavsår.

Kram

2020-05-06 @ 09:43:24
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda/Candygirl säger

Klart du är värd det. SKönt att slippa skavsår. Jag tror det kommer dröja lääääänge innan det är snöfritt i skogen i år. Så mycket snö och is kvar där. Så det får bli väg fram tills dess. Inte lika kul - och dessutom har jag blivit tvungen att byta arbetsschema så både mina eftermiddagsjoggingtider och dito mornar saknas. Blir genast svårare att hitta tillfällen att komma iväg... :-(

2020-05-06 @ 12:14:01
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: