Karl Fredrik



 
Karl Fredrik är nya
blomstrande Ernst.
 
Uppdaterad, klok och
med bättre citat. 

För alla behöver "stöd
i livet" och det är väl klart
att en kvinna är i sina bästa 
år i 70-års åldern?!?

Inger klart hopp om att 
jag går mot bättre tider 😂
 
Trots att jag inga gröna 
fingrar har, så kan jag
inte annat än gilla honom!
 
 



åsa säger

Har helt missat honom men det känns inte som det gör nått ;-)
Jag har ju tänkt jag ska roa mig ute å förhoppningsvis har jag lite ljusgröna fingrar... planen är en nyplantering :)
kram

2020-05-25 @ 22:02:26
Johanna säger

Inte hunnit se detta program ännu. Det är så mycket man ska hinna se! :)

2020-06-07 @ 16:12:21
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: