Krävs inte mer

 

Tyvärr ingen sovmorgon
då Eroz väckte mig...
 
Men då har jag å
andra sidan hunnit med
en morgonrunda i solen 
och kan njuta av frukost
ute på altanen till en
strålande sol och
fågelkvitter. 

Att årets första gräslök
har kunnat skördas och 
förgyller mackorna är
pricken över i:et!
 
Detta kan ju inte annat 
än att bli en kanondag.
 
Bara barnen vaknar
ska jag höra vad de 
är sugna på att hitta
på idag.
 
Själv skulle jag vilja
testa kajaken, men
måste först frakta 
den till stugan...
 
 



Znogge säger

En tidig morgon kan bjuda på många fördelar!

Kram och god helg!

2020-05-21 @ 12:25:58
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Är det inte en allt för kall Tjusjön för att testa kanoten i......

Annars så har det varit fint hittills och vi har njutit av att grädda våfflor ute för att äta tillsammans med god jordgubbssylt, mums.

Kram!!

Svar: Får värma bastun eller badtunnan så jag kan värma mig när jag blött mig ;-D Å det finns ju de som badar isvak så det ska nog gå bra ;-D
Therese Bjärstig

2020-05-21 @ 15:53:43
Johanna säger

Vilken härlig morgon! Frukosten ser jättegod ut!

2020-06-07 @ 16:07:28
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: