Lunch lyx



Höjden av lyx är att
kunna krypa ner i 
sängen en stund
på lunchen.
 
Ute regnar det och
med mig har jag en
kopp kaffe.
 
En perfekt micropaus
innan eftermiddagens
möten tar vid.
 
Att sitta uppkopplad
09.00-15.30 är krävande,
och ger bara några timmar
innan/efter att verkligen
hinna skriva, maila och
läsa allt som ska göras...
 
Helgen börjar med
andra ord vara rätt 
efterlängtad ;-)
 
 



znogge säger

Hade jag krupit ner i sängen på lunchen så hade jag garanterat inte kommit ur den igen, den saken är säker :D Att helgen är efterlängtad det håller jag däremot med om!

Kram

2020-05-28 @ 13:47:14
URL: http://znogge.wordpress.com/
christin säger

Så skoglig miljö.... Med tanke på vad ni båda jobbar med så ser det lite nördigt ut... MEN jag tänkte ändå fråga ifall att du har fixat ljud av sjungande fåglar och kanske lite blåst inne i rummet, det skulle också vara rogivande..

Ha en fin fredag!!

Svar: Ha ha vet du en sak Christin, jag HAR en CD från SLU med olika fågelläten, kanske ska slå igång den så har jag min egen skog?! :-D
Therese Bjärstig

2020-05-29 @ 07:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: