Måndag igen

 Jag har hjälpt våren och häggen
på vägen genom att plocka in
några kvistar som nu blommar.
 
 
Så var det måndag och
en ny vecka igen.
 
En rätt intensiv vecka
på många plan då det
är inlämning av uppsatser
för studenter och då oftast
behövs lite extra handledning.
 
Det är även en vecka med
många andra möten och
inläsning av längre texter.
 
Jag blir lite frustrerad
då jag inte får sammanhängande
tid till att skriva, behöver det för
att "komma in" i det jag gör...
 
Men nästa vecka hoppas
jag kunna jobba på mer
med min egen forskning.
 
Idag har jag iaf bokat
tid hos FTV då Bogge
tappat en bit ur en mjölktand
och vi får hjälp redan i morgon
förmiddag som tur är!
 
Hoppad ni alla får
en riktigt fin vecka <3
 
 
 



znogge säger

Hoppas att veckan ska flyta på bra trots att den lär bli intensiv. Här är vi snart inne på slutspurten vilket känns så skönt.

Kram

2020-05-25 @ 08:53:53
URL: http://znogge.wordpress.com/
Popprinsessan säger

Hoppas att du kan få lite flow i ditt arbete trots allt. Här tickar det också på. Men nu är det också en känsla av nedräkning då barnen slutar skolan redan 9/6.
Ha en bra dag!

2020-05-25 @ 10:42:37
URL: http://www.popprinsessan.se
Popprinsessan säger

Hoppas att du kan få lite flow i ditt arbete trots allt. Här tickar det också på. Men nu är det också en känsla av nedräkning då barnen slutar skolan redan 9/6.
Ha en bra dag!

2020-05-25 @ 10:42:38
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: