Milen

 

Fick sådan kramp
efter simningen i
torsdags.
 
Stumma och
tunga vader/ben :-(
 
Det enda som hjälper
är att försöka röra sig.
 
Så på med 
kompressionsstrumpor 
och ut i den strålande
morgonsolen.
 
Joggade på i behagligt
tempo och kom på
halvvägs att jag lika
gärna kunde sikta 
på milen.
 
Den gick plätt lätt 
då jag gick ut så 
lugnt, och avslutade 
de sista två km uppför
med bästa km/tider!
 
Så bevisligen finns 
pannbenet kvar och
det är tempot som 
ska filas på...
 
Grämer mig lite att
jag inte anmälde mig
till coronamilen :-/
 
Bästa starten på
lördagen, och nu mot
kalas i Varpsjön!
 
 



Znogge säger

Grattis till en väl genomförd mil! Ont ska med ont fördrivas ;-)

Kram

2020-05-09 @ 14:07:57
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Bra gjort GRATTIS så himla duktig Du är, kram

Svar: Tack :-D
Therese Bjärstig

2020-05-09 @ 16:57:24
Svea säger

👋🏻

2020-05-09 @ 19:28:23
Linda/Candygirl säger

SNYGGT JOBBAT!

Svar: TACK :-)
Therese Bjärstig

2020-05-12 @ 12:55:20
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: