Nördig akademiker



Ok, inköpet av kajak
skedde på ren impuls.
 
Men. Som den sanna 
akademiker jag nu 
råkar vara så läser jag
givetvis på.
 
 

 
 
Börjar få ett grepp om
vad jag köpt och vad 
utmaningarna är.
 
Jag läser allt jag
kommer över, för kan
jag inte paddla i 
praktiken så ska jag
i alla fall kunna det
i teorin ;-)
 


 

Och med en "fusk lista"
så kommer jag snart 
låta som en inbiten
paddlare...
 
Är så sjukt pepp att
sjösätta när sjöarna
väl är isfria :-)
 
Och som back-up
levererades idag 
pontoner till flotten.
 
Så hur det nu än 
blir så lär jag i alla 
fall tillbringa tid
på sjön i någon
form i sommar.
 
 
 



åsa säger

Jag med inbiten fobier att jag ska drunkna är ju inte nån vattenvarelse men jag tror säkert Ni kommer att ha skoj.
Bara det blir sommar nån gång.

Boken är bra, läsvärd.

kram

2020-05-13 @ 21:38:38
Linda/Candygirl säger

Här gick isen i går så... fram med kajaken. Min kollega var ut på havet redan i lördags där det var öppet vatten.

2020-05-15 @ 13:55:17
URL: http://www.candygirl.nu
Svea säger

❤️❤️❤️❤️❤️

2020-05-16 @ 01:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: