Nu lyser solen



Grått och regn,
men jag masade mig
ut ändå då jag behövde
frisk luft och lite rörelse.
 
Maken var i Ormsjön
så jag började gå åt det
hållet med förhoppning 
att få lift hem...
 
 
 
 
 
Det klarnade rätt snart
upp och jag fick en
skön promenad med
en bra pod i lurarna.
 
Jag hittade även ett
säkert vårtecken.
 
 
 


Tyvärr blir det nog aldrig
några grodor av dessa 
då dikena torkar upp
så snart värmen kommer.
 
 
 
 
 
Jag gick och gick 
men ännu ingen 
mötande bil i sikte...
 
Men då det var 
härligt ute och regnet
minimerat pollenhalten
så var det bara att 
knata på!
 
 
 
 

En bit in i Avaträsk
så fick jag lift hem igen :-)
 
En knapp mils promenad
och massor av frisk luft
gick därmed in på
söndagens må bra
konto.
 
Backintervallerna får
bli en annan dag ;-)
 
Men nu lyser å andra
sidan solen, och då 
längtar man ju ut igen...
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: