Nya skor


"Råkade" klicka hem
ett par skor som kom
 dag, och givet var
jag tvungen att 
testa dem omg.
 
Det fick bli korta
intervaller som 
omväxling då jag
behöver jobba 
på tempo.
 
Kul! Tror att jag
ska försöka få till
backintervaller
framöver också...
 
Nu blir det dock
en skön djupdykning
i soffan. Och en kamp
mot gotte grisen inom
mig. Detta då jag även
"råkat" köpa hem 10st
kexchoklad och tre 
chokladkakor 🍫 
 
Men man ska väl
bunkra lite så här i
covid-19 tider?! 

Hellre choklad än
toapapper om ni
frågar mig!
 
 



åsa säger

Nu är väl toapapper hyfsat viktigt men jag väljer oxå choklad :)

Kul med nya skor, jag hoppas Du har tur med dem så de gör nytta :)

Jag klickade hem nya skor förra veckan, ett par gåingskor ;-) behövde nya ut å gå med hund skor nu då vi ska börja på BHK jag å Teddan :)
Eller ja rent allmänt var det nödvändigt med nya skor.

kram

2020-05-12 @ 07:25:02
Linda/Candygirl säger

SNYGGA. Fart saknar jag.. haha.. men det struntar jag i. Huvudsaken det är skönt.

Svar: Min fart är si så där, jag är nog mer på din linje att det ska kännas skönt och GE energi - inte ta ;-D
Therese Bjärstig

2020-05-12 @ 12:52:33
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: