Premiär

 
 
Idag blev det äntligen
premiär för säsongen
på elljusspåret.
 
Jag hade tänkt jogga, men
det fick bli en promenad
då det var mjukt och
hål efter tjällossning på
sina ställen.
 
 
 
 
Och det låg även kvar
snö och var blött på
en del ställen.
 
Men ändå långt ifrån
den blötaste, snöigaste
eller lerigaste premiären!
 
Måste nog säga att det
var den bästa premiären
 så här långt.
 
 
 
 
Så med någon vecka med 
fint väder kommer det att
gå fint att jogga här!
 



Nu njöt i alla fall Eroz
av de välfyllda dikena,
själv var jag mest nöjd
över att det fläktade då
årets första mygg utan
tvekan har anlänt...
 
 Härligt att åter kunna
gå i skogen och slippa
asfalt - det är inte
min grej :-)
 
 



Znogge säger

Då blev det en premiär som gav mersmak!

Kram

2020-05-27 @ 16:07:51
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Jo yes nu börjar det gå att ta sig ut i skogen igen helt jäkla underbart härligt :)
kram

2020-05-27 @ 21:46:31
Popprinsessan säger

Det känns verkligen helt galet att ni fortfarande har snö! Här pratas det om 22-23 grader efter helgen. Måste nog inventera garderoberna inser jag...

2020-05-27 @ 22:30:39
URL: http://www.popprinsessan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: