Smarta val

 
 
 
 
Jag försöker göra smarta
val och var mer flexibel
och inte så fyrkantig.
 
Planen var intervaller,
men med tanke på en
öm fotled, känning i
knä och min rappliga
rygg fick det bli plan B
och lite skonsam simning.
 
Varken fart eller distans
var i fokus, utan försöker
få till bättre teknik och swolf.
 
Det blev 2000m ändå
och jag har fått lite rörelse
att sätta in på måbra kontot.
 
 
 
 
 
 
Väl hemma blev det till
att snabbt fylla på lite energi
innan det är dags för ännu
en handledning av uppsats.
 
På publicerings fronten
blev det ketchupeffekt då
en artikel med fokus på hur
nyckebiotoper framställts
i media nu är tillgänglig.
 
Mamma - den hittar du HÄR
 
Dessutom fick jag beskedet att
en bok som jag är medförfattare
till ett av kapitlen i är på väg 
från tryckeriet :-) 
 
Sist men inte minst så
kommer en sneak peak
idag på en film som har
premiär den 26 maj
där jag är med på ett
hörn och pratar mångbruk.
 
 



Popprinsessan säger

Men oj, det går bra nu! Eller ja inte med löpningen då, men det andra! Grymt att du satsade på simning istället för soffan, heja dig!

2020-05-14 @ 14:45:14
URL: http://www.popprinsessan.se/
åsa säger

Så kul med positiv uppdatering och Du är ju så bäst <3
en verklig inspirations figur :)

Ska kolla in artikeln :)
kram

Svar: Åh du är så snäll <3
Therese Bjärstig

2020-05-14 @ 14:52:30
Znogge säger

Så härligt att det blev en ketchupeffekt av det hela. Får man flyt så har man flyt helt enkelt :D

Kram

2020-05-14 @ 17:59:24
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Hej! Att du orkar hålla detta tempo och alla bollar i luften.. Men det är ju klart du har mer energi än en annan gammal tant..

Även att vi vet att helgen inte blir varmare och mysigare än vad vi hittills varit med om så hoppas jag att du/ni får det mysigt. Jag har också en massa böcker som jag ska läsa och det finns nästan inget annat att göra.

Kramar!!


Svar: Ha ha jag vete tusan, tror nog att din energi slår de flestas Christin ;-D Tycker alltid du är så energisk. Men nu hoppas jag på sol och värme, för då fylls energin på vare sig man vill eller ej! KRAM
Therese Bjärstig

2020-05-15 @ 21:20:44
Svea säger

❤️❤️❤️

2020-05-16 @ 00:14:44
Lena i Wales och Spanien säger

Mycket på gång!
Kul med boken och filmen!
Trevlig helg!

2020-05-16 @ 11:58:06
URL: http://leaniwales.wrodpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: