Solig fredag



Började dagen med 
en försiktig jogg och
sedan kaffe på altanen.

Sedan läst ansökning
och bedömt den.
 
Fredag innebär även
en go lunch på Kåtan,
och idag tillsammans 
med grannarna.
 
 
 
 
 
En tur till stugan med
pontoner och regelvirke
har också hunnits med.
 
Även kajaken är nu på
plats, men inte invigd 
då det blåste lite för
friskt för en jungfrutur.
 
 
 
 

Det kommer att bli en
stor och rejäl flotte som
jag hoppas och tror vi
kommer att tillbringa
mycket tid på i
sommar.
 
 
 
 
 
Sedan har jag och
Luran planterat lite 
penséer och nu njuter
jag i solen med ett 
glas rosé innan vi
ska grilla.
 
En underbar klämdag
som jag nyttjat på
bästa sätt så här
långt ❤️
 
Så glad att jag läst
ansökningar och uppsatser
tidigare så att jag kunnat 
jobba lite mindre idag
och njuta av det 
fina vädret.
 
 



åsa säger

En bra dag :)
kram

2020-05-22 @ 19:21:18
Lena i Wales och Spanien säger

Skönt att ha gjort det man ska, så man kan koppla av.
Ser härligt ut med vinglaset på terrassen!
Fortsatt trevlig helg!

2020-05-23 @ 09:32:42
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Znogge säger

Vilken härlig klämdag det blev för din del. Så mysigt med en egen flotte. Den kommer ni att få glädje av.

Kram och god lördag!

2020-05-23 @ 13:34:57
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Visst är det lite magi att en bild av vatten som glittrar alltid ser fint och varmt ut?

Isen for på tjärnarna igår och vi är ju glada att det ändå kom fåglar dit nu när det är så sent ändå. I fjol var tjärnen isfri den 16/4 så det är ju lite skillnad. Vi var där igår och kacklade och delade ut havregryn som har blivit uppäten....

Ha det fint!!

Svar: Glittrande vatten och fågelkvitter är magi om du frågar mig. Älskart! Kram och ha en fin måndag och vecka <3
Therese Bjärstig

2020-05-23 @ 14:35:11
Johanna säger

Vilken härlig dag! Flotten blir kanonbra när den blir klar!

2020-06-07 @ 16:09:10
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: