Trampar

 

Det fick bli några
mil på cykel idag då
jag har en ömmande 
fotled som behöver
vila från löpning...
 
Dum som jag var
lämnade jag vantarna
hemma, så gissa om 
jag frös om fingrarna?!
 
Det må ha varit morgon-
sol, men isen låg i diket,
så det är ingen värme
ännu att prata om.
 
Och så redan onsdag,
tycker tiden rusar fram
för tillfället, men jag
klagar inte då helgen
därmed närmar sig
igen ;-)
 
Och idag kom äntligen
en artikel som handlar om
lokalt naturskydd och friluftsliv!
 
Den har open access
och ni hittar den HÄR.
 
För visst läser du
det jag skriver mamma ;-D
 
 
 



Svea säger

❤️❤️❤️

2020-05-13 @ 12:38:10
Znogge säger

Även här var det kallt i morse vilket jag märkte när jag var ute med hundarna. Vantar och mössa hade inte skadat.
Så trevligt med artikeln. Den måste jag kolla upp.

Kram

2020-05-13 @ 17:19:12
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: