Värme på ingång

Börjar längta efter stigar
och elljusspår...
 
 
Nu börjar det kännas
vårlikt ute, riktigt ljumma
vindar som förhoppningsvis
gör att det snabbt torkar
upp ute så jag slipper
asfalt.
 
En tur till tandläkaren
med Bogge har jag
hunnit med på förmiddagen.
 
Och så lite möten och
avstämningar. Nu har jag
eftermiddagen till inläsning
inför morgondagens handledning.
 
Sedan har jag lovat
Luran kebab till middag
och INTE kyckling som det
visst tycker jag gör för ofta?!
 
 



znogge säger

I dag har vi väldigt fint väder här och nästan lite sommarkänsla.
Kebab är inte min grej så jag hade tacksamt ätit kyckling :D

Kram

2020-05-26 @ 14:37:02
URL: http://znogge.wordpress.com/
Popprinsessan säger

Här i söder har vi haft riktigt fint väder idag. Premiär för shorts & linne på terrassen faktiskt!
Kebab är en favorit för hela familjen här, mums!
Hoppas att ert vårväder håller i sig!

2020-05-26 @ 19:45:01
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: