Inte många knop

 

Vilken skön söndag!
 
Hasar ännu runt i min jul-
pyjamas, ätit juliga mackor
och tittat på en amerikansk 
film på temat jul.
 
Nästan så att man
har mellandagskänsla
redan nu...
 
Luran har bakat in
skumtomtar i pepparkaks-
deg som hon sedan gräddat
och bjudit oss på till
eftermiddagsfika.
 
En söndag där inte 
särskilt många knop 
blir gjorda.
 
Skönt och välbehövligt!
 
 



Anonym säger

Blev pepparkaksskumtomtarna bra? Jag testade ju för nått år sedan men det blev allt utom bra ;-) inget att bjuda nån utomstående på.

kram

2020-11-22 @ 17:45:31
åsa säger

Men nu blev jag ju anonym igen...

2020-11-22 @ 17:45:56
Znogge säger

Vilken mysig söndag! Skumtomtar i pepparkaksdeg var något helt nytt för mig. Blir det gott?

Kram

Svar: Ja helt ok iaf om man äter dem ljumna och nygräddade, kalla vill jag nog inte äta dem. Men ungarna mumsade i sig alla....
Therese Bjärstig

2020-11-23 @ 15:24:31
URL: http://znogge.wordpress.com
Popprinsessan säger

Det låter som en helt ljuvlig dag! Måste nog beställa en julpyjamas inser jag :-)

2020-11-23 @ 19:56:06
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: